
Forum
Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.
Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!
+1 pkt
Dodaj nowy wątek Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

22.03.2017 02:49
Witam co sądzicie o silniku 1.4 TSI (150 KM )
W Škodzie OCTAVI 3 i Supetbie 3 oba samochody w wersji kombi? Czy lepiej wybrać silnik 2.0 TDI ( 150 KM ).
Oraz jaka jest różnica między silnikiem TSI a FSI.
Dzięki

20.04.2017 22:04
tsi- ma turbinę a fsi nie to główna różnica ale nie jedyna.Obydwa nie trwałe i awaryjne, do combi 2.0 tdi mało pali i dynamiczny ..Warunek mały przebieg - to się pocieszysz.

27.04.2017 08:41
Fsi silnik po pewnych przebiegach zaczynja sie dosc dobrze psuc :)
30.04.2017 11:34
Ostatnio robiłem rozrząd w takim. Łańcuchy się naciagaja.
30.04.2017 18:28
Miałem styczność z tym silnikiem łańcuchy to nie wszystko ogólnie silnik mało żywotny części dostępne tylko z oryginału przez co nie jest tanio. Ogólnie nie polecam

30.04.2017 20:39
W 1,4 TSI 150 KM montowanym w Octavii III po 2012r. rozrząd jest na pasku, więc problemy z łańcuchami trapiące wcześniejsze 1,4 TSI odpadają. W tych samochodach nie ma 1,4 FSI bez turbiny. Różnica między TSI, a FSI jest taka jak napisał Ryszard. Jako, że jest to wtrysk bezpośredni, to podejrzewam, że problem z zarastającym kolektorem ssącym pozostał. Jak auto będzie jeździć na krótkie dystanse to odradzam 2,0 TDI ze względu na DPF.
Zaloguj się , żeby dodać komentarz
Mogą Cię zainteresować:
10.01.2021
13.12.2020
10.11.2020
10.11.2020