Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Adam

Kierowca
23.07.2019 07:41
Witam.uciekający płyn z zbiorniczka wyrównawczego lub z okolic termostatu.rano po odpaleniu nierówna praca silnika tylko na zimnym ,korek oleju biała maż jakiś nalot.czy to uszczelka głowicy.auto skoda fabia 1.4 mpi dzięki za odpowiedz.

Szymon Wróbel Mechanik

25.07.2019 11:06
Na sam poczatek sprawdz czy nie cieknie gdzies z przewodow
28.07.2019 22:29
Czy poziom oleju jest taki sam czy lekko się zwiększył? Płyn chłodniczy może uciekać przez nieszczelność w samej chłodnicy, czego objawy – poza koniecznością dolewania co jakiś czas płynu – są zauważalne mniej lub bardziej. Latem przy wysokiej temperaturze częściej włącza się wentylator chłodnicy, strzałka wskaźnika temperatury częściej niż zwykle pnie się do góry, a gdy temperatura otoczenia maleje, objawy usterki zanikają. Gdy dokładnie z pomocą latarki obejrzysz chłodnicę auta, zobaczysz w miejscu wycieku zielonkawy nalot. To ślad po odparowanym płynie. Po wyłączeniu silnika ciśnienie w układzie maleje i płyn przestaje uciekać. Zaczyna to się dziać dopiero po rozgrzaniu silnika, ale i wówczas płyn raczej odparowuje niż kapie. W ten sam sposób płyn chłodniczy ucieka przez nieszczelną nagrzewnicę. Jeżeli pojawia się para wydobywająca się z rury wydechowej auta. Jest to typowy objaw wypalenia bądź zgnicia, a w każdym razie jest to nieszczelności uszczelki pod głowicą. Problem nierównej pracy silnika tylko na zimnym to czujnik temperatury, możesz to sprawdzić samemu jeśli potrafisz, odpinasz wtyczkę od czujnika i mierzysz oporność na czujniku jeżeli będzie spadać w momencie wzrostu temperatury silnika to czujnik jest sprawny.
03.08.2019 06:56
podjedz do dobrego mechanika to ci sprawdzi a kiedy ten wyciek powstaje na pracującym silniku ucieka i z zbiorniczka wyrównawczego tez

Szymon Wróbel Mechanik

04.08.2019 11:30
i jaka była diagnoza ?
04.08.2019 20:21
Jak nie ma wycieku na zewnątrz silnika to może być uszczelka głowicy. Biała maż na korku to nie koniacznie uszczelka ale nierówna praca po rannym odpaleniu to tak.. Wykręcić świece przed rannym odpaleniem i pokręcić silnikiem .
Zaloguj się , żeby dodać komentarz